معنای خوشبختی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معنای خوشبختی
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1124
نویسنده : منو تو

در 19 سالگی دختر وارد یک دانشگاه متوسط شد و پسر با نمره ممتاز به دانشگاهی بزرگ در پایتخت راه یافت. یک شب، هنگامی که همه دختران خوابگاه برای دوست پسرهای خود نامه می نوشتند یا تلفنی با آنها حرف می زدند، دختر در سکوت به شماره ای که از مدت ها پیش حفظ کرده بود نگاه می کرد. آن شب برای نخستین بار دلتنگی را به معنای واقعی حس کرد.

روزها می گذشت و او زندگی رنگارنگ دانشگاهی را بدون توجه پشت سر می گذاشت. به یاد نداشت چند بار دست های دوستی را که به سویش دراز می شد، رد کرده بود. در این چهار سال تنها در پی آن بود که برای فوق لیسانس در دانشگاهی که آن پسر درس می خواند، پذیرفته شود. در تمام این مدت دختر یک بار هم موهایش را کوتاه نکرد.

دختر بیست و دو ساله بود که به عنوان شاگرد اول وارد دانشگاه آن پسر شد. اما پسر در همان سال فارغ التحصیل شد و کاری در مدرسه دولتی پیدا کرد. زندگی دختر مثل گذشته ادامه داشت و بطری های روی قفسه اش به شش تا رسیده بود.

دختر در بیست و پنج سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شد و در شهری که آن پسر اقامت داشت کاری پیدا کرد. در تماس با دوستان دیگرش شنید که پسر شرکتی باز کرده و تجارت موفقی را آغاز کرده است. چند ماه بعد، دختر کارت دعوت مراسم ازدواج پسر را دریافت کرد! در مراسم عروسی، دختر به چهره شاد و خوشبخت عروس و داماد چشم دوخته بود و بدون آنکه شرابی بنوشد، مست شد.

زندگی ادامه داشت. دختر دیگر جوان نبود، در بیست و هفت سالگی با یکی از همکارانش ازدواج کرد. شب قبل از مراسم ازدواجش، مثل گذشته روی یک کاغذ کوچک نوشت: فردا ازدواج می کنم اما قلبم از آن توست... و کاغذ را به شکل ستاره ای زیبا تا کرد.

ده سال بعد، روزی دختر به طور اتفاقی شنید که شرکت پسر با مشکلات بزرگی مواجه شده و در حال ورشکستگی است. همسرش از او جدا شده و طلبکارانش هر روز او را آزار می دهند. دختر بسیار نگران شد و به جستجویش رفت. شبی در باشگاهی، پسر را مست پیدا کرد. دختر حرف زیادی نزد، تنها کارت بانکی خود را که تمام پس اندازش در آن بود در دست پسر گذاشت... پسر دست دختر را محکم گرفت، اما دختر با لبخند دستش را رد کرد و گفت: مست هستید، مواظب خودتان باشید.

زن پنجاه و پنج ساله شد، از همسرش جدا شده بود و تنها زندگی می کرد. در این سالها پسر با پول های دختر تجارت خود را نجات داد. روزی دختر را پیدا کرد و خواست دو برابر آن پول و 20 درصد سهام شرکت خود را به او بدهد اما دختر همه را رد کرد و پیش از آنکه پسر حرفی بزند گفت: دوست هستیم، مگر نه؟

پسر برای مدت طولانی به او نگاه کرد و در آخر لبخند زد.
چند ماه بعد، پسر دوباره ازدواج کرد، دختر نامه تبریک زیبایی برایش نوشت ولی به مراسم عروسی اش نرفت.
مدتی بعد دختر به شدت مریض شد، در آخرین روزهای زندگیش، هر روز در بیمارستان یک ستاره زیبا می ساخت. در آخرین لحظه، در میان دوستان و اعضای خانواده اش، پسر را بازشناخت و گفت: در قفسه خانه ام سی و شش بطری دارم، می توانید آن را برای من نگهدارید؟
پسر پذیرفت و دختر با لبخند آرامش جان سپرد.

مرد هفتاد و هفت ساله در حیاط خانه اش در حال استراحت بود که ناگهان نوه اش یک ستاره زیبا را در دستش گذاشت و پرسید: پدر بزرگ، نوشته های روی این ستاره چیست؟
مرد با دیدن ستاره باز شده و خواندن جمله رویش، مبهوت پرسید: این را از کجا پیدا کردی؟ کودک جواب داد: از بطری روی کتاب خانه پیدایش کردم.

پدربزرگ، رویش چه نوشته شده است؟
پدربزرگ، چرا گریه می کنید؟

کاغذ به زمین افتاد. رویش نوشته شده بود:


معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه،

دوستت دارد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای اولین بار در ایران !

دستبند مغناطیسی پاور بالانس

(Power Balance)

پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر در قرن 21

کاهش استرس، افزایش یادگیری، افزایش قدرت تمرکز

کاهش امواج مضرموبایل و دستگاهای الکتریکی

با پاور بالانس تعادل، انعطاف پذیری، قدرت و تمرکز را به خود هدیه دهید

پرفروش ترین دستبند سال ۲۰۱۱ اروپا



روشی بی نظیر برای کاهش استرس و خستگی و افزایش تمرکز و توان …

مورد استفاده توسط معروف ترین اشخاص ایرانی و خارجی

با ظاهری فوق العاده شیک و زیبا



خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : فقط 12000 تومان

با پاور بالانس همیشه یک قدم جلوتر باشید …

قدرتی به وسعت تاریخ علم پزشکی

اگر می خواهید به آرامش برسید
و خواب راحتی داشته باشید
و یا استرش و فشار روحی را از خود دور کنید

با پاور بالانس آرامش واقعی در دستان شماست


براساس کتاب های تاریخی ابو علی سینا پدر علم پزشکی ایران از مغناطیس درمانی برای معالجه دردهای عضلانی از این روش استفاده می کرده است. مغناطیس درمانی یک روش درمانی موثر و بدون خطر برای همه افراد است.

آیا می دانید علت برخی خستگی ها ، استرس ها ، کم اشتهایی و ... و همچنین آزردگی استفاده از موبایل ، کامپیوتر تلویزیون و ... که هر روزه با آن سرو کار داریم، چیست !؟ و چرا ؟؟؟؟
دلیل آن مغناطیس سلولی بدن انسان است که نا متعادل میشود که با استفاده از دستبند پاور بالانس ، میدان مغناطیسی سلول های بدن خود را بازیابی و احیا میگردد.


بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثال اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد.
اگر درباره متافیزیک خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد. علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید.

پاور بالانس چه کار میکند؟
پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد (البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.



خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : فقط 12000 تومان

پاور بالانس موارد زیر را افزایش می دهد :
۱- توان
۲- طاقت
۳- تعادل
۴- تمرکز
۵- انعطاف
۶ – هماهنگی
۷ – استقامت
۸- دامنه حرکت
۹ – قدرت متمرکز

پاور بالانس موارد زیر را کاهش می دهد :
۱- درد
۲- ذهن مشغولی
۳- استرس
۴- خستگی
۵- زمان بازیابی
۶- ناتوانی حرکتی
۷- خطرات امواج الکترونیک


جنس محصول :
جنس این دستبند از مواد پی وی سی است و حالت لاستیکی مانند دارد
و ضد آب و تعریق بوده و حتی قابل شستشو است. رنگ این دستبند هم به
مشکی است.

استفاده شده توسط : علی دایی - آناهیتا نعمتی - امین زندگانی - دیوید بکهام - کریستین رونالدو - لیندزی لوهان - ایکر کاسیاس - داوید ویا - رافائل نادال (تنیسور مشهور) - بازیکنان باشگاه بارسلونا (ویکتور والدز - داوید ویا - جرارد پیکه - اینیستا) و هنرمندان و ورزشکارن دیگر ...














پاور بالانس علاوه بر این که یک دستبند معمولی نیست از لحاظ ظاهری هم بسیار زیبا بوده و
مطمئنا مکمل زیبای و جذابیت شما خواهد شد! هم اکنون میتوانید دستبند پاور بالانس را
با بسته بندی و قیمت استثنایی 12000 تومان سفارش دهید.


خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , داستان عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: معنای خوشبختی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: